گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, April 2, 2016

کسی این ترانه رو داره؟: پریشان کن سر زلف سیاهت شــــانه اش با من (قدیمی)

 با عرض سلام
از دوستان کسی صدای این خواننده رو نمی شناسه، گویا اسمش مهدی صالحی هستش
اگر کسی میشناسه یا آهنگ کامل رو داره کمک کنه
متن شعر ترانه

پریشان کن سر زلف سیاهت شــــانه اش با من

سیه زنجیر گیسو بــاز کن دیوانه اش با من

 

که می گویـد که می نتوا ن زدن بی جـام وپیمانه

شراب از لــــعل گلگونت بده پیمانه اش با من

 

مگر نشنیده ای گنجینه در ویرانه دارد جای

عیان کـن گنج حسنت ای پری ویـــرانه اش با من

با تشکر فراوان

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب