گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, April 12, 2016

من مست و تو مست وهمه مست

درود بی پایان به همراهان و همدلان ومدیران و گردانندگان و هنرمندان رادیو گلها ، و با آروزی سعادت مندی و سلامتی و آرامش  درآغازین روزهای سال نو برای تک تک  نوع بشرو آرزوی رها شدن از جنگ و خون ریزی در جاجای دنیا ، سروده ی زیر را که امروز وبلاگ کردم تقدیم می کنم امید وارم مود عنایت قرار گیرد.

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

 

سه شنبه 24 فروردین 1395

من مست و تو مست وهمه مست

   نوشته شده توسط: مهرداد    

من مست و تو مست وهمه مست

همه عاشق پرستان از روز الست

همه جام به جام نوشیدند از می ناب

ازآنکس که همه بت ها را بشکست

خرقه سالوس دریدند مستان به عشق

به میخانه نشستند با رندوخراباتی مست

دیده برون شد، جامه دریدند به عشق 

با دف و ونی و رقص بر دایره ، سرمست

درب خم خانه را بگشااید  یاران یاران

برروی ساقی بی بال و پر  جام بدست

مهرآرام گرفت ازنغمه دلنوازان مدهوش

دم ساز شد باغزلخانان شیدای ساز بدست

                                 مهرداد عسکری بهبهانی

                                  24/1/95 ( مهر)

 

No comments:

آرشیو مطالب