گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, November 20, 2015

درخواست ترانه ای از دلکش لطفا کمک کنید

با سلام خدمت همه دوستان من دنبال این ترانه از بانئ دلکش هستم
 "من آن آینه ام که فتادم از دستی
دیگر کی نگرد به رخم چشم مستی
آینه ام می داند در نگهم میخواند
عاقبت هستی را 
جام تهی از باده بر سر راه افتاده
من به خدا آن جامم
کس نکند یاد از من  دل نشود شاد از من
چون بگذشت ایامم

گوید هردم با من چشم سیه اش
که جوانی کو
که جوانی کو
"


اگر کسی این ترانه رو داره لطفا و خواهشن برای من هم ارسال کنه  از لطف شما ممنون

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب