گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 1, 2015

تشخیص خواننده اثر

سلام حضور همه بزرگواران . چندی پیش یک تصنیف قدیمی را که دوستی به من داده بود به اشتراک گذاشتم و از دوستان خواستم که هر کس میتواند خواننده را بشناسد کمک کند . به نظر خودم این صدا شباهت زیادی به صدای دلکش داشت با تفاوتهایی البته . شاید کمی هم به صدای شهین میخورد که گفتم دوستان نظر بدهند دوازده نفر از بزرگواران وقت گذاشته ونظرشان را گفتند یکی نظرش قمر بود که اصلا شباهتی به صدای ایشان ندارد یکی نظرش مرضیه بود ویکی هم ملوک ضرابی دونفر نظرشان به شهین بود وبقیه به اتفاق خواننده را دلکش تشخیص دادند و البته یک مورد هم بود که یکی از دوستان از لحن دیگری ناراحت شده و از اینکه ایشان ترانه را بی ارزش دانسته اند دلخور شده بود . 
جمعبندی نظرات این که  من بنا به رای ونظر اکثریت پذیرفتم که این صدا متعلق به دلکش است ولی انتظار داشتم دوستان بیشتری در اینگونه مباحث شرکت کنند . به هر حال از همه متشکرم و آرزوی روزگار خوش برای همه دارم . با سپاس .احمدیان 

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب