گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, August 10, 2015

تو سازمن نوای من

درود بی پایان به مدیران و همراهان و همدلان رادیو گلها ،آخرین سروده ام را تقدیم می کنم امیدوارم مورد قبول واقع شود .

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

 

 

 

 

 

 

یکشنبه 18 مرداد 1394

تو سازمن نوای من

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

تو ساز من  نوای من                                                                                                                                                                      تو گلدانی درتاقچه ی خیال من

من در بدر خیال تو

                          من سنگ تراش

تو در بت خانه سرای من

                             توغنچه ی گل در گلستان

تو یک دانه در گلخانه ی من

                             تو همیشه عزیز تو دردانه من

تو پرنده ای  تو پرپروازمن

                       تو افسانه ی شبهای بلند  یلدای من

نگاه تو چو مضراب در سازمن

                              تو گنجینه ی رازی   

                           شعبده باز روزگارمن

تو حبیب من

شر و شور شبهای دراز من

وتو تا بی نهایت در خیال من 

 

                                    مهرداد عسکری بهبهانی

                                             18/5/94 ( مهر)

 

No comments:

آرشیو مطالب