گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, January 25, 2015

Re: در خواست یکی از آثار بانو دلکش

Hello
You can search for this piece at the following site:
http://www.golha.co.uk/en/#.VMUDctLF-So
good luck!

On Wednesday, January 7, 2015 at 12:14:25 AM UTC-6, lonely...@yahoo.com wrote:


با عرض ادب و احترام خدمت تمامی همراهان رادیو گلها
بخشی از یکی از ترانه های بسیار زیبای بانو دلکش را ضمیه می کنم، چنانچه هر یک از دوستان این کار را در آرشیوشان دارند ممنون میشوم به اشتراک بگذارند. متاسفانه در اینترنت هم نشانی ازآن پیدا نکردم!

ترجیع بندی دارد با عنوان : که جوانی کو که جوانی کو
 "من آن آینه ام که فتادم از دستی
دیگر کی نگرد به رخم چشم مستی
آینه ام می داند در نگهم میخواند
عاقبت هستی را 
جام تهی از باده بر سر راه افتاده
من به خدا آن جامم
کس نکند یاد از من  دل نشود شاد از من
چون بگذشت ایامم

گوید هردم با من چشم سیه اش
که جوانی کو
که جوانی کو"

با تشکر
زیبا




--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب