گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, August 2, 2014

تو را من چشم در راهم

تو را من چشم در راهم شباهنگام                                                  که می گیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی
 
وزان دلخستگانت راست اندهی فراهم                                             تو را من چشم در راهم .
 
شباهنگام ، در آن دم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند                    در آن نوبت دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
 
گرم یاد آوری یا نه ، من از یادت نمی کاهم                                     تو را من  چشم در راهم
 
نیما یوشیج
 
 
 

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب