گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, August 8, 2014

تا به جهان هستم

دوستای عزیز رادیو گلها

ترانه ای رو قدیما توی محافل فامیلی شنیدم که  فکر میکنم از حمیراست  اگر کسی فایلشو داره برام بذاره لطفاً

شعرش اینجوری شروع میشه:

تا به جهان هستم دل به غمت بستم

تا به وفاداری پای تو بنشستم

درد دلم بشنو

شاخه گل مشکن  دل مبر از دستم

.//////

بعد ما دوباره می آی بهار 

بعد ما دوباره میروید چمن

خانه من و تو دیوارو درش

پرشود زشاخه های نسترن

...................

باز این........ شبها.........  گردد.......... مهتابی ی ی ی ی

ای بخت......... من........ تاکی............ درخوابی

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب