گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, July 9, 2014

Re: دوستان راديو گلها

درود بر دوست نادیده ام. شوربختانه از قطعه کاروان اثر شاپور نیاکان همانی را دارم که پیش از این در   اجرای خصوصی شجریان برای دوستان گلم فرستاده ام. برای اجرای کامل آن چشم انتظار دیگر دوستان می مانیم. اجرای خصوصی از شجریان و شاپور نیاکان در اصفهان را به شما و دیگر دوستان پیش کش می کنم:
صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم
به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم


Shajarian-Shapour Niyakan-ESFAHAN-KH49.mp3
 


می شنوید؟
کلید گلی گمنام دروازه ی شب را باز می کند
بر پلکان واپسین قطره ی خونش ایستاده ماه
و آفتاب
به کوچه یی که عطر شما را دارد باز می شود.

شمس لنگرودی، کتاب " جشن ناپیدا" انتشارات " نیماژ" 


On Friday, July 4, 2014 12:38 AM, h a <h.student90@gmail.com> wrote:


با درود وسلام فراوان خدمت آقای گچکار بزرگوار
حقیقت امر امروز برای چندمین بار در طی سالیان اخیر در اینترنت دنبال
قطعه کاروان استاد نیاکان می گشتم که به پست شما در گروه " دوستان رادیو
گلها " بر خورد کردم که این قطعه رو قرار داده بودید واقعا ممنونم و یک
خواهش عاجزانه از شما بزرگوار داشتم اگر این قطعه استاد را به صورت کامل
در اختیاردارید خواهش می کنم برای من ارسال بفرمایید چندین سال است که به
شدت تشنه و بدنبال این قطعه هستم
با سپاس فروان از شما


No comments:

آرشیو مطالب