گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 5, 2014

تو نازداری و من نازت را می کشم

درود بی پایان به همراهان و همدلان و مدیران محترم  رادیو گلها آخرین سروده ام را تقدیم می کنم، امیدوارم مورد قبول واقع شود

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

تو نازداری و من نازت را می کشم

 

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

 تو نازداری و من نازت را می کشم  

**********************

تو نازداری و من نازت را می کشم  

 نازدار،نازنگاه دلنوازت را می کشم

 نغمه های شیرین مستانه سروده ای

 میدانم چرانازشعبده بازت رامی کشم

 آرام آرام چه خوش خلیدی به خیال من

 یارا منت چشم غزل سازت رامی کشم

چون آمدی  به دولت سرای عشق من

انتظارنگاه عشق بازت را می کشم

رهاسفره ی دل را گشوده در واپسین                    مهرداد عسكری بهبهانی

من بیدل، انتظار گلزارت را می کشم                             93/4/9(رها)

 

No comments:

آرشیو مطالب