گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 12, 2014


 سلام به دوستان عزیزم خدمت عزیزان میخواستم عرض کنم ترانه هایی که ابلود کردم و گذاشتم قصدم این بوده تا از این مجموعه ای که دارم بقیه دوستان هم استفاده کنن و این اثار ماندگار به دست همه  برسه وبتونن لذت ببرن حالا اگر ترانه ها دانلود نمیشن یا بعضی از انها دانلود میشن بنده بی تقصیرم و باور کنین دلیلش رو هم نمیدونم از همه عذر خواهی میکنم این مطالب رو به این دلیل عرض کردم که بعضی از دوستان به بنده کم لطفی و توهین کردن بابت ترانه هایی که گذاشتم و انها نتونستن دانلود کنن واز من خواستن (بامبول بازی نکنم و چرندیات رو روی سایت نزارم) جمله داخل برانتز گفته دوست عزیز که برای من ارسال کرده و گفته چون من لیاقت ندارم باید گروه رو ترک کنم اگر نظر بقیه دوستان هم همینه بنده حرفی ندارم  منتظر جواب دوستان هستم    
--
ANOOSH TAHMASEBIا     ارادتمند همه

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب