گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, April 19, 2014

Re: در خواست آهنگی از عارف

یک دنیا سپاسگزارم!

ایرج


2014-03-16 15:47 GMT+01:00 Iraj SHEIKHI <tkd2k@yahoo.it>:


 

 

 

با سلام


دوستان عزیز کسی است که این آهنگ از عارف را داشته باشد؟
سپاسگزارم.

 

ایرج
---------------------

خواننده عارف


 سوزد امشب سینه من، دل چون آئینه من

زغم دیرینه من، زده راه جنون دل من بخدا

بی تو در دنیا چه کنم، با دل رسوا چه کنم

تو بگو تنها چکنم، شده خون دل زغمت من بخدا

 

وصل او شد همرازم، عشق او شد دمسازم

بی تو زین پس ننشیند، بر لبانم آوازم

چو بود بر لبم سخنی

 

تو بگو، تو بگو، تو بگو تنها چه کنم؟

 

من به راهت سرگردان، همچون موجی در طوفان

در دل کوه وصحرا، جویم ای گل عشقت را


--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی ‭friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ‮بفرستید به
برای گزینه‌های بیشتر از
https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب